سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دشمن بی عقل

بسم الله الرحمن الرحیم
 تا حالا فکر کردین که چه انگیزه ای باعث میشه آدما  به کسی آسیب برسونن یا اونو بکشن؟
به نظر میرسه وقتی کسی مورد هجوم واقع میشه که واسه عده ای تهدید به حساب بیاد و منافع اونا رو به خطر بندازه.
اما اگه کسی آدم بی طرفی باشه هیچ کی باهاش کاری نداره .
بعضی از آدما زنده موندنشون واسه عده ای تهدیده و وقتی کشته میشن، از صحنه روزگار محو میشن و از خاطره ها میرن و دیگه  نمیتونن اثرگذار باشن.
اما عده کمی تو دنیا هستن که نه تنها  در حال حیات تو دنیا موثرن و دشمن دارن بلکه حتی وقتی از دنیا میرن هم تاثیرشون باقیه و گاهی بیشتر هم میشه ،اون وقته  که یه عده از دشمنای بی عقلشون در صدد بر میان که محل دفن اون فرد رو هم از بین ببرن  .
این اثر گذاری پس از مرگ از قدرتی الهی نشات میگیره ،آدمی که تو زندگیش دست و پای دلش رو به خوشی های موقت دنیا زنجیر نکرده باشه میتونه پرواز کنه و حتی بعد از مرگش هم زندست و روحش اسیر جسمش نیست که با مرگ از بین بره و فانی بشه.
همچین آدمی نه تنها تو زنده بودنشون پیرو دارن بلکه بع از مرگشون هم عده زیادی ازش الگو میگیرن و حرفش و عملش واسه همیشه موندگاره و همین باعث میشه که وقتی از دنیا میرن معروفتر هم بشن.
قضیه پیامبرا و امامامون همین طوره ؛اونا وقتی زنده بودن آدمای بی اثری نبودن که هیچ بلکه به هر ترتیبی شده از آدمای مظلوم دفاع میکردن و در مقابل زور سینه سپر میکردن ،اونا زنده موندن به هر قیمتی رو قبول نداشتن و براشون عدالت و آزادی از همه چیز مهمتر بود، واسه همینم همه گردن کلفتا و قلدرای دنیا دشمنشون بودن و با نامردی تموم و با حیله و کلک اون بزرگوارها رو کشتن زهی خیال باطل که با کشتنشون راه آزادی فراموش میشه ...اون دشمنای بی عقل وقتی دیدن چنین نشد بلکه با کشتن اون مردای خدایی راهشون ادامه پیدا کرد و حتی بین مردم شناخته تر هم شدن تصمیم گرفتم مقبره شونو از بین ببرن نمونه اش تخریب چندین باره مرقد پاک امام حسین علیه السلام و قبرستان بقیعه . البته این کم عقلی مختص ظالمای قدیم نیست بلکه تو همین دوره ها هم از اونا پیدا میشه مثل کسایی که تو حرم امام رضا علیه السلام بمب گذاشتن و چرا راه دور بریم همین آمریکا که برای دومین بار حرم عسگریین علیهما السلام رو تخریب کرد.صدور دموکراسی اینه.
اگه امامای ما آدمای خنثایی بودن کسی کاری بهشون نداشت چه برسه به مقبرشون ،اما اینکه مقبرشون هم تهدیده واسه زورگوها نشوندهنده قدرت الهیشونه که از بین رفتنی نیست که هیچ بلکه روز افزونه...
خدایا دوست دارم منم خطری باشم واسه دشمنات، پس از فضل و کرمت لایقم کن.
آمین یا رب العالمین.
مرگ بر زورگوهای بی عقل